Trendy w gadżetach reklamowych na 2022

Gadżety promocyjne z logotypem i nazwą firmy to rozwiązanie popularne od lat. Stanowią one doskonałą promocję marki i zwiększają jej rozpoznawalność na tle konkurencji. Projektując je w 2022 roku, warto wiedzieć, na co zwracają uwagę klienci. Uniwersalność, funkcjonalność, wysoka jakość i opcje eko – właśnie na tego typu akcesoria najlepiej postawić w tym roku!

Ponadczasowe gadżety

Ponadczasowe gadżety promocyjne nie tracą na popularności i cieszą się zainteresowaniem również w 2022 roku. Mowa o wszelkiego typu notesach, dobrej jakości długopisach, magnesach na lodówkę czy brelokach 3D do kluczy. To akcesoria, które spotykają się z zadowoleniem klientów niezmiennie od wielu lat.

Oprócz nich, warto postawić również na cukierki lub krówki z nazwą i logo firmy. Taki słodki upominek jest w stanie wywołać uśmiech na twarzy każdego konsumenta czy inwestora. Firmowe słodkości i drobne akcesoria nigdy nie przestaną być popularne.

Materiały wysokiej jakości

Podczas projektowania firmowych gadżetów reklamowych, staraj się zwracać szczególną uwagę na jakość wykorzystywanych tworzyw oraz samego wykonania. Jeśli postawisz na brelok reklamowy, wybierz wersję w 3D, jeżeli z kolei preferujesz naklejki z logo – zdecyduj się na te wypukłe. Takie ciekawe gadżety reklamowe wyróżniają się na tle tradycyjnych wyrobów.

Popularnym w tym roku materiałem jest filc oraz tworzywa naturalne, np. len, bawełna czy papier. Inwestując w lepszej jakości materiały na pewno spotkasz się z dużo lepszym odbiorem gadżetów i pozytywną opinią na temat swojej marki.

Trend eko w gadżetach

Eko gadżety reklamowe cieszą się rosnącą popularnością. Klienci coraz chętniej korzystają z usług firm oferujących tego typu opcje. Kryzys ekologiczny i konieczność podjęcia działań w kierunku ratowania planety sprawiają, że rozwiązania eko stanowią bardzo dobry wybór.

Decydując się na nowe gadżety promujące swoją markę, zwróć uwagę nie tylko na wykorzystywane materiały, ale również trwałość produktów i samą ich utylizację. Gadżety biodegradowalne to jeden z najpopularniejszych trendów ostatnich miesięcy. Dzięki ekologicznym gadżetom reklamowym z pewnością przyciągniesz wielu nowych klientów.

Personalizacja gadżetów i zachowanie spójności marki

Wyjątkowo oryginalne gadżety reklamowe to te, które posiadają personalizację. Brelok z imieniem klienta czy magnes związany z konkretną współpracą pokazuje, że dana osoba lub firma się dla Ciebie liczy.

Tworząc gadżety promocyjne, zwróć również uwagę na zachowanie spójność wizerunku marki i dokładne odwzorowanie wszystkich jej elementów. Pamiętaj, aby wykorzystywać kojarzące się z nią kolory, czcionki i grafiki – te, które klient zobaczy na innych materiałach promocyjnych. W przeciwnym razie gadżety reklamowe mogą nie wzbudzać skojarzeń z Twoją firmą.

Praktyczne i gadżety

Projektując gadżety reklamowe dla klientów i partnerów, zwróć uwagę na to, czy są one przydatne w życiu codziennym. Właśnie takie akcesoria cieszą się ostatnio największym zainteresowaniem.

Niezależnie od tego, czy postawisz na nietypowe gadżety reklamowe, czy na tradycyjne rozwiązania, bierz pod uwagę ich funkcjonalność. Jeżeli można wykorzystać je w codziennych czynnościach, klienci odbiorą je zdecydowanie lepiej.

Przykładowo, warto postawić na breloki w formie otwieracza do butelek czy magnes na lodówkę z notesikiem. Będą one nie tylko kojarzyć się z Twoją firmą, ale i sprawdzą się w wielu sytuacjach.