Pomogę zoptymalizować oznakowania samoprzylepne i zwiększyć ich skuteczność
Bezpłatna konsultacja, która w końcu poukłada w Twojej firmie temat naklejek i oznakowań samoprzylepnych na produktach i w działaniach marketingowych.
Sławek Andrzejewski
Starszy doradca w branży oznakowań samoprzylepnych
Co dla Ciebie sprawdzę?
Trzy obszary, które mają wpływ na Twoją firmę.
1. Optymalizacja techniczna
Sprawdzę, czy Twoje naklejki i oznakowania nie mają braków od strony technicznej. Czasem mały błąd w wyborze technologii i materiału wpływa drastycznie na ich trwałość.
2. Optymalizacja marketingowa
Sprawdzę, czy Twoje projekty spełniają założenia skutecznego marketingu. Podpowiem Ci najlepsze sposoby wyróżnienia produktów w Twojej branży za pomocą oznakowań samoprzylepnych.
3. Optymalizacja kosztowa
Czy wiesz, że jedna zmiana techniki wydruku potrafi czasem zmniejszyć koszty produkcji o połowę? Jest kilka punktów, które sprawdzę dla Ciebie, aby poszukać ukrytych niepotrzebnych kosztów.
Sprawdzę, czy Twoje oznakowania są dopasowane do:
- rodzaju podłoża aplikacji (rodzaje kleju, grubość folii)
- warunków, w których są wykorzystywane (odporność na czynniki zewnętrzne)przewidzianego
- czasu stosowania (wybór materiału, rodzaj druku i jego zabezpiecznie)
- sposobu naklejania (dostarczane w sztukach do rozdawania, w arkuszach do aplikacji ręcznej lub na rolce do aplikacji automatycznej)
- założeń i celów marketingowych (projekt ma większe znaczenie, niż Ci się wydaje)
- budżetu (czy przypadkiem nie przepłacasz za niepotrzebne opcje)
- innych ważnych parametrów… (dowiesz się w czasie bezpłatnej konsultacji)
Zapisy na bezpłatną konsultację
Wyślij zgłoszenie:
„Porozmawiamy i wspólnie postaramy się zoptymalizować oznakowania samoprzylepne w Twojej firmie.”
Sławek Andrzejewski
Od ponad 10 lat wspiera klientów w doborze właściwych rozwiązań w dziedzinie oznakowań samoprzylepnych na produkty. Starszy doradca klienta w POLINAL.
Kto najbardziej skorzysta?
Właściciele firm,
którzy szukają możliwości dalszego rozwoju i chcą mieć pewność, że nie płacą za niepotrzebne opcje.
Pracownicy działu marketingu,
którzy szukają kolejnych sposobów na zbudowanie przewagi swojej marki w branży.
Pracownicy działów kontroli jakości i produkcji,
którzy chcą uporządkować identyfikację części, akcesoriów, czy półproduktów, przez proste oznakowanie ich za pomocą etykiet samoprzylepnych.
Zakupowcy,
którzy, znając lepiej temat oznakowań samoprzylepnych wybiorą prawidłowe opcje składając zamówienia dla działów produkcji, serwisu, czy marketingu.
Pracownicy działu serwisu,
którzy za pomocą prostych naklejek plombowych, serwisowych, czy kontrolnych mogą zapewnić kontrolę dostępu do urządzeń, czy maszyn standardowo niedostępnej dla użytkownika, aby zapewnić ciągłość ich przeglądów okresowych.
Jak przebiega konsultacja?
Głównie telefonicznie. Wspomagamy się też zdjęciami w komunikacji e-mail i wysyłką próbek.