Etykiety na opakowania pełnią funkcje logistyczne, marketingowe i informacyjne.
Etykiety samoprzylepne są powszechnie stosowane w logistyce i marketingu, ułatwiając oznaczanie i zabezpieczanie produktów.
Naklejki na opakowania zabezpieczą produkt przed otwieraniem i umocnią skutecznie markę.
Naklejki na opakowania skutecznie informują o właściwościach technicznych produktów.
Etykiety na opakowania to nie tylko logo. To też ogromna ilość informacji technicznych takich jak:
- skład produktu
- adres producenta
- kod kreskowy
- numer seryjny
- zalecenia użytkowania
Etykiety samoprzylepne są dostępne zarówno w arkuszach, jak i na rolkach, co pozwala na ich łatwe dostosowanie do różnych potrzeb.
Zawartość naklejki opakowaniowej zmienia się w zależności od branży i często też wymagań wynikających z przepisów. Zwykle opakowania zawierają etykiety pomagające też zidentyfikować produkt bez jego rozpakowywania. Warto również zwrócić uwagę na kompatybilność etykiet z posiadaną drukarką, aby uniknąć problemów podczas drukowania.ntyfikować produkt bez jego rozpakowywania.
Porozmawiaj z doradcą lub wyślij e-mail
Etykiety na opakowania – dostępne materiały
Etykiety na opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak papier i folia, co pozwala na ich dostosowanie do specyficznych potrzeb. Etykiety dostępne są w różnych rozmiarach, co umożliwia ich dopasowanie do różnych typów opakowań.
Przykładowo naklejki ekologiczne wskazują na różnice w parametrach różnych produktów tej samej kategorii.
Oznakowanie typu produktu na opakowaniu pomaga w jego logistyce i sprzedaży.
Jaki jest minimalny budżet produkcji? Możesz z nami wydrukować naklejki już od 500 PLN netto.
Wyceń własne naklejki na opakowania
Formularz wyceny
Porozmawiaj z doradcą lub wyślij e-mail
„Zadzwoń do mnie lub napisz. Przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę.”
Sławek Andrzejewski – Starszy doradca klienta
Zadzwoń
Wyślij e-mail
Wypełnij formularz wyceny
Dlaczego warto stosować dodatkowe naklejki na opakowania zawierające logo?
Komunikuj klientom markę
Każda wysłana paczka to doskonała okazja do komunikacji z naszymi klientami. Ponieważ identyfikacja wizualna marki to coś, co staje się znakiem rozpoznawczym i pozwala klientom zbudować odpowiednie skojarzania.
Chcemy, żeby każdy kontakt z naszymi produktami budował świadomość i umacniał wizerunek. Dlatego w naszej marce stosujemy na opakowaniach specjalne dodatkowe naklejki z logo i danymi kontaktowymi.
Wspomniana metoda marketingowa sprawdzi się doskonale w przypadku wszystkich sklepów internetowych i firm, które wysyłają klientom produkty fizyczne.
Wystarczy, że naklejki zawierają logo i grafikę firmową zgodną z systemem identyfikazji wizualnej i już skutecznie działają dla dobra przyszłej sprzedaży.
Utrwalanie wizerunku w czasie tysięcy dostaw do klientów to inwestycja w rozpoznawalność marki.
Specjalne naklejki na opakowania restauracji
Częste dostawy to doskonała okazja na budowanie grona lojalnych odbiorców. Aktualnie w branży gastronomicznej to standard obsługi.
Dlatego w czasach, gdy gastronomia musi rozwijać głównie kanał dowozu, wspomaganie wizerunku naklejkami na opakowaniach daje odbiorcom poczucie stałości, zaufania i niezmiennej jakości.
Właśnie na tym zależy teraz najbardziej działom marketingu branży gastronomicznej.
Porozmawiaj z doradcą lub wyślij e-mail
Etykiety promocyjne i logistyczne na opakowaniach
Sprzedawaj więcej dzięki naklejkom na opakowaniach
Jak sprawić, żeby klienci chcieli kupować więcej? Odpowiedzią jest powód, dla którego mają to zrobić.
Wiesz, że klienci uwielbiają polować na okazje. Dlatego odpowiednio poprowadzona kampania promocyjna to doskonały sposób na generowanie sprzedaży.
Najlepiej jak wykorzystasz do tego sprawdzone najprostsze rozwiązania w postaci naklejek na opakowania.
Właśnie w taki sposób możesz zachęcać do zakupu rabatami, łączeniem produktów w pakiety lub gratisami. Dzięki temu uzyskasz efekt wyrazistej komunikacji wspierającej sprzedaż.
Nie marnuj zasobów w firmie
Jak często zdarza się, że musisz reagować w firmie na ciągle powtarzające się sytuacje? Przykładowo, ktoś mówi, że nie dostał faktury, bo nie zauważył jej w opakowaniu.
Ile czasu zajmuje odkręcanie takiej sprawy i doprowadzenie do zadowolenia klienta? Właśnie czas osób w dziale obsługi to najważniejszy zasób, którego nie możesz marnować.
Dlatego wystarczy, że odpowiednio zaprojektujesz ścieżkę zakupu w oparciu o właściwe naklejki umieszczone na opakowaniach. Dzięki temu klienci będą bardziej zadowoleni, a w Twojej firmie procesy pójdą gładko.
Porozmawiaj z doradcą lub wyślij e-mail
Zabezpiecz opakowania produktów przed otwieraniem.
Nasze produkty mogą zostać wykorzystane również jako sposób ekonomicznego zabezpieczania opakowań przed ich otwieraniem. Jest to częsty problem. Na półkach sklepowych często spotyka się kartony i opakowania, które zostały otwarte.
Zabezpieczenie choćby podstawową etykietą skutecznie zniechęca do rozpakowywania towaru przed jego zakupem. Dodatkowo taka etykieta będzie pełniła efektywną funkcję reklamową w najważniejszym punkcie, czyli miejscu sprzedaży.
Pobierz TEASER produktowy i poznaj też inne oznakowania (PDF) >