Naklejki na opakowania pełnią funkcje logistyczne, marketingowe i informacyjne.

Naklejki na opakowania będą skutecznie informować o promocjach, zabezpieczą produkt przed otwieraniem i umocnią skutecznie markę.

Mogą być z powodzeniem wykorzystywane nie tylko do znakowania samych produktów, ale także będą pomagać w znakowaniu ich opakowań.

Naklejki na opakowania skutecznie informują o właściwościach technicznych produktów.

Naklejki na opakowania to nie tylko logo. To też ogromna ilość informacji technicznych takich jak:

  • skład produktu
  • adres producenta
  • kod kreskowy
  • numer seryjny
  • zalecenia użytkowania

Zawartość naklejki opakowaniowej zmienia się w zależności od branży i często też wymagań wynikających z przepisów. Zwykle opakowania zawierają etykiety pomagające też zidentyfikować produkt bez jego rozpakowywania.

biała etykieta opakowania z kodem kreskowym
etykieta na opakowanie urządzeń z wymaganiami energetycznymi

Przykładowo naklejki ekologiczne wskazują na różnice w parametrach różnych produktów tej samej kategorii.

białe prostokątne naklejki na opakowania z numerem seryjnym

Oznakowanie typu produktu na opakowaniu pomaga w jego logistyce i sprzedaży.

Dlaczego warto stosować dodatkowe naklejki na opakowania zawierające logo?

Komunikuj klientom markę

Każda wysłana paczka to doskonała okazja do komunikacji z naszymi klientami. Ponieważ identyfikacja wizualna marki to coś, co staje się znakiem rozpoznawczym i pozwala klientom zbudować odpowiednie skojarzania.

Chcemy, żeby każdy kontakt z naszymi produktami budował świadomość i umacniał wizerunek. Dlatego w naszej marce stosujemy na opakowaniach specjalne dodatkowe naklejki z logo i danymi kontaktowymi.

Wspomniana metoda marketingowa sprawdzi się doskonale w przypadku wszystkich sklepów internetowych i firm, które wysyłają klientom produkty fizyczne.

okrągła czerwona naklejka na opakowanie produktów polinal
kolorowe naklejki opakowaniowe z logo

Wystarczy, że naklejki zawierają logo i grafikę firmową i już skutecznie działają dla dobra przyszłej sprzedaży.

przykład naklejki na opakownie z logo firmy

Utrwalanie wizerunku w czasie tysięcy dostaw do klientów to inwestycja w rozpoznawalność marki.

Specjalne naklejki na opakowania restauracji

Częste dostawy to doskonała okazja na budowanie grona lojalnych odbiorców. Aktualnie w branży gastronomicznej to standard obsługi.

Dlatego w czasach, gdy gastronomia musi rozwijać głównie kanał dowozu, wspomaganie wizerunku naklejkami na opakowaniach daje odbiorcom poczucie stałości, zaufania i niezmiennej jakości.

Właśnie na tym zależy teraz najbardziej działom marketingu branży gastronomicznej.

okrągła biała naklejka na opakowania restauracji

Etykiety promocyjne i logistyczne na opakowaniach

Sprzedawaj więcej dzięki naklejkom na opakowaniach

Jak sprawić, żeby klienci chcieli kupować więcej? Odpowiedzią jest powód, dla którego mają to zrobić.

Wiesz, że klienci uwielbiają polować na okazje. Dlatego odpowiednio poprowadzona kampania promocyjna to doskonały sposób na generowanie sprzedaży.

Najlepiej jak wykorzystasz do tego sprawdzone najprostsze rozwiązania w postaci naklejek na opakowania.

Właśnie w taki sposób możesz zachęcać do zakupu rabatami, łączeniem produktów w pakiety lub gratisami. Dzięki temu uzyskasz efekt wyrazistej komunikacji wspierającej sprzedaż

żółte naklejki na opakowania z promocją

Nie marnuj zasobów w firmie

Jak często zdarza się, że musisz reagować w firmie na ciągle powtarzające się sytuacje? Przykładowo, ktoś mówi, że nie dostał faktury, bo nie zauważył jej w opakowaniu.

Ile czasu zajmuje odkręcanie takiej sprawy i doprowadzenie do zadowolenia klienta? Właśnie czas osób w dziale obsługi to najważniejszy zasób, którego nie możesz marnować.

Dlatego wystarczy, że odpowiednio zaprojektujesz ścieżkę zakupu w oparciu o właściwe naklejki umieszczone na opakowaniach. Dzięki temu klienci będą bardziej zadowoleni, a w Twojej firmie procesy pójdą gładko.

białe prostokątne naklejki z napisem

Zabezpiecz opakowania produktów przed otwieraniem.

Nasze produkty mogą zostać wykorzystane również jako sposób ekonomicznego zabezpieczania opakowań przed ich otwieraniem. Jest to częsty problem. Na półkach sklepowych często spotyka się kartony i opakowania, które zostały otwarte.

Zabezpieczenie choćby podstawową etykietą skutecznie zniechęca do rozpakowywania towaru przed jego zakupem. Dodatkowo taka etykieta będzie pełniła efektywną funkcję reklamową w najważniejszym punkcie, czyli miejscu sprzedaży.

Pobierz TEASER produktowy i poznaj też inne oznakowania (PDF) >